dimecres, 2 de febrer del 2011

de vacances!

Hola a tots!!!
La Clara ressucita del seu silenci... basicament perque no ha tingut un ordinador amb internet fins avui =P (perdoneu la falta d'accents, pero aquest ordinador no en te!!!)

Doncs com vaig anticipar una mica, estic de vacances intersemestrals... al Japo!


vaig aconseguir que un amic em fes aquesta foto a Shibuya, un dels barris mes coneguts de Tokio... com us podeu imaginar, aqui fa un fred terrible..

El Japo fins fa uns anys era el gran pioner en tecnologia, i la veritat es que fins i tot ara aqui es veuen coses que no havia vist mai a casa... per exemple les televisions en 3D! Aqui son la ultima moda, i les botigues d'electronica n'estan plenes!!! Clar que la veritat, jo acabo amb mareig de mirar-les... xD A la foto podeu veure un dels meus millors amics mirant a traves d'ulleres 3D =P

A mes a mes, per tot arreu s'anuncia la nova Nintendo 3DS que surt daqui poc, i fins i tot hi ha mostres a les estacions per poder-la veure en accio!

Verdaderament aquest pais viu la tecnologia, i es increible veure com les botigues d'electronica s'alinien una al costat de l'altra pels carrers de la ciutat...

Doncs fins aqui la Clara des del pais del sol naixent!

Espero poder-vos portar mes curiositats molt aviat!!

Clara

2 comentaris:

  1. Quina enveja que em fas! i nosaltres aquí currant com bojos per tenir-lo tot a punt per la matrícula i l'inici de quadrimestre.
    Aprofita i agafa forces per al segon quadrimestre!

    ResponElimina