dijous, 16 de juny del 2011

Vacances productives

Bé, ara que ja estic de vacances… sembla que per fí he trobat temps per fer coses de la meva interminable llista! =D

La veritat és que després del ritme que hem portat durant el curs ara se’m fa molt estrany tenir hores lliures =P Sort de la meva llista de coses per fer... Tot i que de moment m’he concentrat en la primera: aprendre a fer aplicacions per iphone =D

Curs d'iTunes
De fet ja fa molts mesos que en tenia ganes, i havia intentat començar a fer cosetes però no havia trobat prou temps com per avançar gaire... I ara per fi tinc tardes interminablement llargues per dedicar-hi =D
 
Llibre
Fa uns mesos vaig trobar per iTunesU (la secció d’universitats de la botiga d’iTunes) un curs de desenvolupament d’aplicacions per iphone. De fet és un professor de Stanford que va decidir gravar les seves classes en vídeo i les va pujar gratuïtament. Tot i que òbviament s’ha de tenir uns coneixements previs de programació, el curs aquest és bastant fàcil de seguir i motivant.
A més a més, un company em va recomanar un llibre fa temps, me’l vaig comprar i portava dos mesos agafant pols al meu escriptori... Així que vaig combinant classes en vídeo, llibre i tutorials diversos per internet.

De moment, a part de moltes tonteries, he fet dues mini-apps de les que estic orgullosa =D la primera és una calculadora, i forma part del curs de Stanford:


I llavors l’altre dia amb un amic ens vam proposar aprendre concretament a fer jocs, així que vaig trobar un tutorial per començar amb un dels jocs més bàsics: un pong. I com tenia a la meva millor amiga al costat i m’encanten els seus dibuixos, li vaig demanar que li donés un toc cuco =D El resultat és un pong on les pales són takoyakis (boles de pop japoneses) i la pilota un tros de pop!


3 comentaris:

  1. quan tornis del viatge de Google hem de continuar amb el tema eh! =P

    ResponElimina
  2. ¿Y cómo se hace para probar las aplicaciones sin subirlas al app store?

    ResponElimina
  3. Hola Toni!
    Pues en el entorno de desarrollo viene incluido un simulador que puedes utilizar. Para poder descargarlo a un dispositivo, necesitas una licencia. Yo conseguí una de estudiante gracias a la UPC y me permite descargar las aplicaciones a mi ipod =)

    ResponElimina