dimecres, 1 de desembre del 2010

La cantera de la FIB

La majoria dels alumnes de la FIB estudiem aquí per vocació, i és que, per a molts, la informàtica és més un hobby que una professió.

És així com, en un any, he arribat a conèixer gent que de veritat viu el que fa, i moltes vegades ajuden a despertar la motivació dels altres.

És el cas, per exemple, d’un company que va crear un script (codi) per a que tots els companys que estàvem programant els jugadors per EDA poguéssim recollir estadístiques del nostre jugador (gràcies!!!!).


Ara farà uns tres mesos, vaig entrar a treballar dins el laboratori de càlcul de la meva facultat com a becària, i aquí he tingut la oportunitat de conèixer altres alumnes amb molta vocació. Per exemple, em van explicar que un dels meus companys, que de fet estudia segon curs com jo, el van reclutar l’any passat per un fet curiós. El laboratori, que s’encarrega entre d’altres coses de la intranet que fem servir alumnes i professors, va demanar consell als alumnes a través del fòrum de la facultat per poder millorar el servei. Hi va haver un alumne que, no només va aportar feedback, sinó que, a més a més, va aportar un disseny propi de com podria ser la imatge i la distribució de la web millorada.


Similarment, l’altre dia vam rebre un correu d’un alumne que, d’entrada, es queixava del format de la intranet en dispositius mòbils, però llavors anava més enllà i va proporcionar el codi necessari per implementar una versió còmoda per aquest dispositius, juntament amb una explicació de com integrar-la al disseny actual.


I és que els alumnes de la FIB no només ens queixem, resulta que busquem les solucions nosaltres mateixos!!! Amb alumnes així, la facultat pot millorar cada dia =) Gràcies!!!

2 comentaris:

  1. Em sembla fantàstic que construïm una UPC millor amb l'esforç de tothom tant de personal com d'estudiantat com professorat ^^

    ResponElimina